46.png
Delen:

Smeg droomkeuken in augmented reality

Vergeet een speciale bril of ultra-gesofisticeerde infrastructuur: een smartphone is alles wat je nodig hebt om jouw vernieuwde keuken te visualiseren, uitgerust met verschillende toestellen van Smeg. Dankzij de Smeg AR app, overigens een 100% Belgische app, kan je een nieuwe koelkast, broodrooster, blender, enzovoort in jouw eigen, bestaande keuken neerzetten en het resultaat alvast bekijken.

Een superhandige tool voor de twijfelaars onder ons

De Smeg AR (= Augmented Reality) app is al een paar maanden beschikbaar voor grote apparaten, maar is nu ook ontwikkeld voor de kleine keukentoestellen van Smeg, en is beschikbaar zowel op de App Store als op Google Play. Het principe is eenvoudig: de gebruiker kiest een toestel uit het uit het Smeg-assortiment. Daarna scant men het gewenste oppervlak en wordt het Smeg-toestel in 3D in de omgeving van de gebruiker geplaatst. De kleur en het model instant gewijzigd worden, zodat de gebruiker zijn droominterieur kan creëren. Zodra het gewenste toestel er staat, kan de gebruiker niet alleen een schermafbeelding maken, maar kan hij ook het overzicht per mail naar zichzelf doorsturen en meer informatie over het (de) product(en) ontvangen. De app in video.

Een doeltreffend tool voor onze dealers

De Smeg AR app is natuurlijk ideaal om de gebruiker te helpen bij het kiezen van de juiste apparatuur in zijn eigen omgeving. Maar de tool stelt retailers ook in staat om het Smeg-assortiment op een dynamische en innovatieve manier te presenteren aan klanten.

Meer weten over de app.

 


Een limited edition Coca-Cola X Smeg

"I'd Like to Buy the World a Coke", generaties die geboren zijn na de iconische Coca-Cola TV-spot zullen de referentie zeker ook snappen. De spot, gecreëerd in 1971 op een heuvel in Italië, roept de associatie op met vrijheid, eenheid en harmonie. Ter gelegenheid van de 50e verjaardag van dit iconisch moment heeft Coca-Cola samen met 30 andere merken de “1971 Unity Collection” gelanceerd, dat verwijst naar een tijdperk dat nog nooit eerder vertoond is.

"I'd Like to Buy the World a Coke" … and put it in a Smeg fridge.

Smeg is, als expert in het combineren van iconisch design met een eigentijdse stijl, de uitdaging aangegaan om samen met Coca-Cola een limited edition Smeg FAB28 koelkast te ontwerpen in de kleuren van de "1971 Unity Collection". Twee gerenommeerde merken bundelen hun krachten om ons te herinneren aan harmonie en vrede... What’s not to love?

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Smeg

SMEG S.p.A. biedt sinds 1948 kwalitatieve huishoudelijke apparaten aan. Door de jaren heen is SMEG uitgegroeid tot een succesvolle organisatie die aanwezig is in 18 landen op 5 continenten.

Het hoofdkantoor van SMEG is gevestigd in Guastalla, een stad in het hart van Emilia Romagna, Noord-Italië. Het familiebedrijf, nu in zijn derde generatie, staat bekend om zijn voortdurende innovatie, ontwikkeling en samenwerkingen met wereldberoemde architecten en ontwerpers om de best mogelijke design producten te produceren. Vandaag de dag wordt SMEG wereldwijd erkend voor zijn iconische apparatuur, het aanbieden van kwalitatief hoogwaardige prestaties en de Made In Italy stijl.


smeg.be